Rabu, 18 November 2015

12 Tips UsahaOne Berjaya

Bacalah sampai habis. Petua dan nasihat untuk Berjaya. Hehehe.

Beberapa petua dari orang lama dalam Onexox supaya anda berjaya.

1. Jadikan simkad Onexox sebagai line utama. Jalan terbaik adalah dengan mengekalkan no lama.

2. Jangan gunakan simkad telco lain, ia tanda kita tidak yakin dengan bisnes kita sendiri.

3. Topup seperti mana kita topup sebelum ini, sebelum anda menggunakan simkad bisnes anda sendiri, simkad Onexox

4. Jumpa dan kongsikan bisnes ini kepada kesemua orang yang anda kenal, promote pada mereka. Jangan kira samada mereka ingin menggunakan simkad Onexox ini atau tidak, itu bukan kerja kita. Kerja kita hanyalah berkongsi dengan mereka.

5. Pastikan dalam poket anda sentiasa ada sekurang2nya 2 keping simkad Onexox ini, supaya mudah jika ada sesiapa yang ingin menyertai dan menjadi pengguna Onexox, anda boleh terus daftar dan jual pada mereka.

6. Pastikan bila nak mendaftar tu,buat depan mereka supaya mereka tertarik pada biz ini. Daftar menggunakan cara sms atau Onesys supaya mereka tahu prosesnya dan mula berminat menjadi pengedar seperti anda.

7. Cuba menyelesaikan masalah pelanggan, kalau tak dapat rujukkan mereka kepada yang pakar atau tel Onexox care line 12273. Jika masalah komisyen dan teknikal rujukkan mereka dmt Onexox.

8. Jika ada panggilan telefon, usahakan sedaya upaya untuk anda menjawabnya. Dapat watsapp, sms, reply dengan cepat, bakal pelanggan suka dengan orang yang macam ini.

9. Upgrade dari meniaga di jalanan ke kedai kecik atau besar jika berkemampuan. Jangan guna duit simpanan anda, sebaik2nya gunakan duit Insentif yang anda kumpulkan dari Onexox ini.

12. Pelajari cara-cara promosi melalui Online, melalui facebook, watsap, telegram, wechat, kerana ini adalah penentu kejayaan anda didalam bisnes Onexox ini. Belajar teknik2 mendapatkan pelanggan dari kalangan orang yang anda tidak kenal. Kerana berapa ramai sekali orang yang anda kenal, lama2 habis kenalan anda. Gunakan teknik2 Online dan Offline.

Anda Buat, Anda Dapat
Membantu anda menjadi sptnya.

Yoshi @ Mukmin SP
Team UsahaOne

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...