Selasa, 27 September 2016

Onexox Centre Perlis

Assalamualaikum,

Dua tiga hari lepas memang cukup sibuk bagi saya.
Sepatutnya pada 24 dan 25 September lalu, saya ke Sarawak untuk hoskan pasti Tupperware.
Tapi disebabkan pihak penganjur tak dapat sediakan dewan pada tarikh tu, makan ia ditunda ke tarikh yang lain...

So, apa yang saya buat pada hari tersebut? Takkan nak duk saja kan?


Berdating ngan wife la... apa lagi?? HAHAHAHA!

 Kawan-kawan dan sedara mara pun join sekali. Syok taaaw!


TAPI... Tu buka cerita utama entry ni... Hehehe... sebab ke Bukit Bendera bukanlah perkara baru saya buat.
Yang paling saya teruja ialah;

Ke Centre Onexox Perlis yang letaknya di mukim Santan, daerah Kangar di negeri Indera Kayangan, Negeri Perlis...

Ini pertama kali saya jejak ke centre ni. Kebetulan pada hari esoknya ada event di Unicity Universiti Malaysia Perlis di Padang Besar.


Doc.Amirozi (Onexox Centre Jitra) sebagai jemputan khas

Doc. Amir berkongsi pengalaman beliau

 Ramai audien yang hadir. Kerusi yang kosong tu tempat saya dan beberapa orang rakan duduk... hehehe

Nampak tu... penuh kan?
 Dalam program ni, Angah Ami present tentang syarat kelayakan baru untuk terima insentif Onexox

Fitri pun ada
 Disebabkan slot tu banyak waktu kosong, maka kami yang dari Sg.Penai ni pun dijemput berkongsi pengalaman dan idea.
Saya pun tak terkecuali.. huhuhu...

Bergambar dengan dealer-dealer dari Perlis
Banyak yang saya belajar <3
Sedut aura-aura positif di sini!
BOP lah tempatnya. (>_^) ( BOP = Business Opportunity Programme )
ILMU + ENERGY 


Pakcik ni bersemangat sungguh bila balik dari BOP
 Esoknya (Ahad) Saya ke program di UNIMAP pula... Syok ooo!!

Malam tu, sebelum balik SP sempatlah abang Yushairi bawa saya ke Kuala Perlis untuk reward diri. Makan ikan bakar dan sotong goreng celup tepung. Murah je... tak sampai pun RM20 makan berdua termasuk minuman. Tapi kena pandai pilih lah... Kalau tak... confirmed kena KAPAK! 



Yum! sedapkan?

Sampai Sg.Petani, sempat saya main badminton kejap

Amacam? Syok tak life macam saya?
Hari-hari sangat LIVELY dan santai!
Penuh keseronokan, cabaran dan pengisian...
Kalau anda nak kan kehidupan yang luar biasa,
JOM SERTAI TEAM SAYA!

Hubungi 013 973 3779 (En. Mukmin @ Yoshi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...