Khamis, 21 September 2017

Salam Maal Hijrah

🇮🇩🌈🕌🕋❤📡🌎🌈
Hari ini merupakan *HARI TERAKHIR* tahun 1438 H...

🇮🇩🌈🕌🕋 *SELAMAT DATANG 1439 H* 🕋🕌🌈🇮🇩🌷
```Dengan segala Kerendahan hati saya sekeluarga di hari terakhir 1438 H ini, MOHON MAAF LAHIR DAN BATIN jika ada salah dan khilaf di sepanjang tahun 1438 H.```

```Semoga dengan kedatangan tahun baru Islam 1439 H. nanti akan memberi sinar baru, hijriyajiah dalam diri kita semua dan semoga kita akan sentiasa diberkahi dan dirahmati ALLAH SWT.```

*SALAM TAHUN BARU HIJRIYAH 1439 H*🇮🇩🕌🕋🕌🇮🇩

01 Muhararam 1439 Jumaat,,
22September 2017 M

Tetap Semangat...

JELANG AKHIR Thn 1438 H
🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻
Tanpa terasa tinggal  hari  ini tahun 1438 mau habissss...!!!
👨‍👩‍👧‍👦 *Buat Keluargaku:*
Kalianlah penyemangat dlm hidupku...

👳‍♀ *Buat Sahabatku:*
Jangan melupakan aku bila aku pernah membuat dirimu kecewa.

👨‍🏫 *Buat temanku:*
Maafkan aku kalau aku punya salah yg disengaja maupun tidak di sengaja.

💁‍♂ *Buat yg tidak menyukai aku:*
Maafkan aku bila selama ini aku selalu salah dihadapan kamu...

🗣  *Buat orang yg pernah menyakiti aku.*
Terima kasih karna sudah mengajari aku arti sebuah kesabaran...
dan Maaf untuk kamu sudah lebih dulu srbelumnya saya MAAF KAN

👥 *Terima kasih kalian semua* sudah ada dlm hidupku, dan yg menjadikan th 1438 bagiku menjadi sangat indah...dan bererti.
🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...