Selasa, 21 Jun 2016

Aktiviti Ramadhan Sepanjang Minggu 1 dan 2

 Assalamualaikum.

Penat tak puasa?
Saya pun terasa penatnya...
Tapi saya rasa lebih teruja sebenarnya...

Nak share sikit kegigihan separuh pertama musim puasa ni...
hehehe... ayat pun dah serupa pengaruh bola...
Ada yang berjaga malam macam saya?

jaga kesihatan tu ye...

Okay, minggu pertama saya memang absolutely no idea nak cari tapak merembo. Yelah... pasar pagi dah tak berapa nak ada orang...
Jadi saya pun merembo kat taman jubli Perak Sungai Petani ni...

belakang tu ada taman, adalah bangsa selain melayu yang jogging
alhamdulillah dapat juga seorang yang nak berjimat...
lepas pukul 11pagi. Saya pergi ke UTC untuk deal kiosk dalam bangunan UKIR tu...
Inilah bakal tapak niaga baru akan datang. Apply untuk promotion period dulu...
Lepas asar, ke kawasan kilan ni pulak...

Dekat 5.30 baru orangnya keluar... tapi tak ada hasil. masing2 lapar je kot?
 Hari Jumaat, 16hb sempat saya kunjung karnival Syukur Selalu TV3 TV9. Sempatlah bergambar dengan retis :)
Akhirnya, saya ke sini juga... bazaar Sg.Tukang.
So, sepanjang separuh pertama bulan ni, saya banyak habiskan masa dekat bazaar Sg. Tukang di kawasan Sg.Lalang, Sg.Petani...( Memang kat SP ni banyak tempat nama Sungai... hihihi)

Teaser sikit... bulan 7 ni... siapa nak convert kenalah wasap ye... 0139733779
Sabtu lepas, kami berbincang

Cari tapak di bazaar Ramadhan sebelah Dataran Jam Besar di Sg.Petani

Nantikan kemunculan kami di sini!

KORANG ADA TAK KAWAN YANG ADA MASALAH MACAM NI??
.
Everytime dia nak call je tak boleh!
Kesnya sebab kredit dah expired.
Padahal baki baaanyak lagi!
.
Tapi bila topup, nak guna sikit je...
Maka bertimbunlah kredit dalam fon tu...
.
Lebih teruk lagi... nak jimat punya pasal. Sedaya upaya cakap cepat2 sebab takut cas mahal!
Laaagi malang bila nak call je. Masuk voicemail. Tetap kredit kena potong seminit!
Lagi sadis bila kredit tiba-tiba kurang/hilang. Pastu nak call operator sebab nak lapor masalah pun kena telan kredit lagi!!
.
Aduhaiii... sedih weehh!
.
Saya pun pernah kena macam tu.
TAPI
Masalah saya dah SELESAI!
Saya guna ONEXOX!!
✔ Call ikut blok saat (5sen bawah 10saat, 7-9sen bawah 30saat)
✔ Call operator FREE
✔ 1800 sms sesama onexox FREE
✔ Kredit tahan lebih 2 tahun FREE
.
Semua ni saya dapat dengan hanya RM20 sahaja!
Ada lagi....
😊 Kredit disedia RM15
😊 Tiap kali kawan topup, saya diberi kredit PERCUMA. 6% dari nilai mereka topup.
BEST KAN???
.
So, sekarang saya nak bantu orang lain pula.
Ada kenal sesiapa yang ada masalah macam saya tu?
Kenalkan pada saya;
013 973 3779 Mukmin 😉
#usahaonesp #onexox #sungaipetani #kedah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...