Selasa, 8 Disember 2015

ONEXOX MENGHARGAI USAHA ANDA!

MAHUKAH ANDA RASA DIHARGAI?

Semenjak dikenakan GST, nak topup RM30 pun terasa beratnya.

Tapi lepas sebulan join #onexox Dah tak risau lagi! Bila topup pun dah FREE, internet pun jadi free juga! Lagi seronok bila pelanggan hargai kita sebab diorang dapat #jimat  belanja.

TAK TERFIKIR pula boleh raikan diri jenjalan dengan duit untung dan pergi dinner dengan celebriti duk sebelah2.

Bisnes ni saya buat part-time je. Kadang2 di pasar malam, kadang2 #bisnesonline je.
Tapi banyak manfaat saya dah dapat. Saya bermula dengan RM10 je sebelum saya upgrade jadi sub-dealer RM90.
Anda nak cuba?

Hubungi saya Mukmin (+6)0139733779

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...