Selasa, 2 Februari 2016

KAD UNTUK ABAH


Abah : Lim, tolong abah sikit..
Aku : Tolong apa tu bah..
Abah : Ni hah.. kredit HP ni selalu je cepat abis.. isi RM10 semalam.. hari ni dah abis..
Aku belek HP abah.. tengok kat bahagian call & SMS out.. abah baru buat call dalam RM4 je untuk semalam.. mana lagi RM6..
Rupanya dalam diam, kredit HP abah ditelan oleh SMS-SMS iklan yang mengenakan bayaran apabila kita terima SMS tersebut...
Aku pon mencadangkan kepada abah untuk tukar line kepada ONEXOX.. abah tak berapa paham pasal ONEXOX ni.. tapi dia setuju je asalkan boleh berjimat dengan ONEXOX...
Sebagai anak.. pengorbanan abah kepada aku memang tak terbalas dengan sekeping kad ONEXOX yang berharga RM10 ni... Tapi cukuplah aku dapat melihat riak wajah abah yang gembira setiap hari..
Tanggal 27hb Jan 2016.. Line HP abah dah bertukar kpd ONEXOX..
Coretan kisah benar Abdul Halim Azmi Mohd Bajuri.
1 Feb 2016
Authorized ONEXOX Dealer
Wassap 013-973 3779

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...