Rabu, 3 Februari 2016

Onexox 4G

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

:: 4G :: SELANGKAH LAGI KE DEPAN ::

Bagi pengguna smartphone yang berkeupayaan 4G, sukacita dimaklumkan bahawa perkhidmatan data 4G ONEXOX telah pun diaktifkan bagi semua pengguna ONEXOX.

Bagaimanapun, 4G ONEXOX ini hanya boleh digunakan bagi langganan data yang dibuat bermula 2 Feb 2016 sahaja.

Bagi langganan data yang dibuat sebelum 2 Feb 2016, anda masih menggunakan perkhidmatan 3G sehingga data tersebut habis/tamat tempoh.

SELAMAT BERINTERNET !!!

Dimaklumkan bahawa pihak Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia(SKMM) akan menjalankan survey berkenaan kesedaran pengguna tentang rebat GST dalam prabayar.
Sehubungan itu, pihak SKMM akan membuat panggilan kepada pengguna-pengguna ONEXOX yang dipilih secara rawak bagi mendapatkan pandangan lanjut. SKMM juga akan mengajukan beberapa soalan untuk direkodkan bagi melengkapkan survey ini. Survey ini juga tidak akan melibatkan sebarang kos oleh pengguna.
Diharapkan para pengguna dapat memberi kerjasama sepenuhnya jika ada menerima panggilan daripada pihak SKMM berkenaan survey yang dinyatakan. Tarikh dan waktu program ini dijalan adalah seperti berikut ;
Tarikh : 1 Februari 2016 - 31 Mac 2016.
Masa : 9am - 6pm
**tidak termasuk cuti umum kebangsaan & cuti umum negeri Selangor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...