Selasa, 6 Disember 2016

KELEBIHAN ONEXOX

ANTARA KELEBIHAN ONEXOX YANG TAKDA PADA MANA-MANA RANGKAIAN LAIN.
1. Data boleh dibeli/dilanggan tanpa had..smpai 100GB pun boleh.
2. Data boleh disimpan lama mcm kita simpan duit dalam bank. Nak guna baru kita amik.
3. Data boleh dikongsi dengan keluarga, rakan-rakan atau sesiapa saja.
4. Data 4G LTE tanpa sekatan kelajuan.
=====================
TESTIMONI DIRI SENDIRI
=====================
- Saya langgan data SEASON PASS 8GB RM109.90.
- Dapat free call 50minit ke semua rangkaian.
- Jadi harga data saya cume RM13.75 utk 1GB.
- Langganan pada awal bulan Okt 2016.
- Purata sebulan saya guna data 2GB. Ini bermakna saya boleh gunakan data selama 4 bulan jika maintain penggunaan 2GB sebulan.
=====================================
APA YANG HEBATNYA SEASON PASS ONEXOX?
=====================================
- Walaupun saya langgan 8GB, saya hanya aktifkan 500Mb sahaja setiap kali data saya habis.
- Ini bermakna saya boleh kawal penggunaa data saya. Silap2 data saya boleh bertahan lebih 8 bulan.
- Baki data terkini ada lagi 5GB. Jika 5GB ni saya tak aktifkan, ia tetap tersimpan sehingga 1/1/2020. Ramai yang tanya kenapa lama boleh simpan? Sebab itulah tarikh sah kredit/tarikh sah data & minit panggilan season pass yang diberikan PERCUMA. Setiap kali saya topup akan bertambah tarikh sah kredit. Mula2 pun dah dpt PERCUMA 28bln. Jadi no fon saya telah pun mengecapi wawasan 2020 terlebih dahulu..Dah jadi macam cite "Back To The Future"... Hehehe..
=======================================
JADI BERAPA PURATA BELANJA TOPUP SAYA?
=======================================
Kiraan mudahnya begini...RM109.90/4bulan = RM27.47 shj.
**Ini cuma testimoni diri sendiri.
**Penggunaan setiap orang mgkin tak sama.
**Jika penggunaan anda sama seperti saya maka ONEXOX 99% pilihan TERBAIK untuk anda.
**Anda hanya perlu membuat pilihan yang bijak.
Berminat nk guna ONEXOX? Atau tak faham & perlukan penerangan??
Call/wasap 013 973 3779
.
NANTI DULU!!!! Sekarang ADA PROMOSI untuk PELANGGAN BARU ONEXOX. Data 4G LTE dengan JUMLAH 3GB HANYA RM30 SAHAJA! Ini bermakna ANDA CUMA MEMBAYAR RM10 UNTUK DATA 1GB YANG TERBUKTI SUPER LAJU👍👍

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...