Khamis, 16 Februari 2017

Promosi 30Gb Percuma

Kempen ini adalah terpakai kepada semua pelanggan prabayar yang melakukan RM30 top-up dan ke atas dalam tempoh sebulan kalendar.
Top-up adalah tidak boleh dikumpul.

Pelanggan yang layak akan diberikan 500MB setiap bulan kepada RM30 top-up dan ke atas, sehingga 5 tahun (jumlah 30GB).

Sekiranya pelanggan gagal untuk melaksanakan RM30 top-up pada bulan kalendar (dalam jarak kesahihan kempen), pelanggan tidak akan diberikan hak untuk data percuma 500MB.

Pelanggan baru akan diberikan hak apabila mereka mendaftar dari 16 Feb 2017 sehingga 5 tahun kemudian. Manakala bagi pelanggan sedia ada, mereka akan diberikan hak dari 16 Feb 2016 sehingga 15 Feb 2022.

Pelanggan yang layak akan menerima 500MB PERCUMA dalam tempoh 36 jam selepas mereka dilakukan minimum top-up RM30 dan ke atas pada bulan kalendar (dalam jarak kesahihan kempen).
Hadiah percuma (500MB) akan dikreditkan ke kaunter Season Pass pelanggan. Pelanggan dibenarkan untuk menggunakan data yang terkumpul di kaunter / beliau Season Pass pada kelajuan Internet 4G + Kelajuan Tinggi tetapi terikat kepada dasar penggunaan adil.
XOX MOBILE berhak untuk menukar, meminda, mengubah suai, menggantung, terus, menamatkan atau menambah semua atau mana-mana syarat-syarat untuk Produk pada bila-bila masa tanpa notis terlebih dahulu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...