Selasa, 25 April 2017

Kelebihan Jadi SUB DEALER dan DEALER ONEXOX


MODAL RENDAH - Dengan RM90 je pun korang dah boleh jadi SubDealer ONEXOX. Bila dah terdaftar je. SubDealer akan dapat sistem akses, talian dealer DREG, dan 5 simkad (stok).

KEUNTUNGAN RUNCIT JUALAN SIMKAD - Beli harga modal di centre/ dari Area Dealer. Juallah dengan harga pasaran atau dengan harga yang sesuai.

KEUNTUNGAN RUNCIT JUALAN TOPUP - Lazimnya kalau beli modal topup, korang bayar RM100, dapat RM100. Bila topup orang baru modal tu ditolak dengan persen diskaun kan? Tapi sebagai Sub/Dealer ONEXOX, korang beli je e-Recharge, company terus bagi siap-siap lebih 2-5%. Mengikut jumlah belian. So, dah boleh siap kira untung kat situ dan mudah untuk korang asingkan duit.

PENDAPATAN PASIF 10% TIER 1 - Pengguna yang korang sendiri daftar yang bukan dari mana-mana rekemen, korang akan layak 10% dari jumlah topup mereka setiap kali mereka topup tanpa kredit diorang dikurangkan sedikit pun. Itu company bayar setiap bulan, lazimnya 15hb pada hari bekerja...



PENDAPATAN PASIF USER-GET-USER - Pengguna yang rekemen kenalan mereka kepada seseorang dealer akan dapat komisen/hibah 6%, manakala anda sebagai dealer yang mendaftarkan simkad kenalan kepada pengguna tadi, layak 5% pasif income. Program U-G-U ni tiada had level (infiniti).

PENDAPATAN PASIF 4 TIER NETWORK LEVEL - Kalo korang dah rekrut SubDealer dalam team, korang boleh dapat pasif income melalui group topup SubDealer yang dilantik sehingga 4 Tier termasuk korang punya. Malah, kalau group tu makin membesar, korang boleh layakkan diri ke SuperDealer untuk menikmati insentif sehingga 6 Tier!

BONUS INSENTIF LANTIKAN SUBDEALER - Setiap SubDealer yang anda lantik, ada bonusnya... Subdealer RM20, Dealer RM30

Dan banyak lagi BONUS TAMBAHAN... Ada kenaikan ranking dealer dan semakin BESAR bonus %. Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut, boleh terus hubungi saya untuk pencerahan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...