Jumaat, 18 Ogos 2017

Usia Bukan Penghalang Kejayaan

// TAHNIAH PAK USMAN MUNAP //🔥
.
Kami dari warga UsahaOneSP ingin menucapkan setinggi-tinggi ucapan TAHNIAH kepada Encik Usman Munap @ Usman Jaya diatas pencapaian yang amat membanggakan kami semua.
.
Beliau yang berasal dari Indonesia dan kini menetap di Klang telah sertai pernigaan ONEXOX ini pada tanggal 18/8/2015 dan hari ini adalah cukup istimewa baginya kerana genap 2 tahun bersama ONEXOX.
.
.
Beliau yang pada asalnya merupakan seorang peniaga di pasar malam dan apabila diceritakan tentang perniagaan ONEXOX, beliau terus merembat peluang ini tanpa pelbagai alasan yang diberikan walaupun telekomunikasi dan IT bukan lah bidang beliau. Malah faktor usia yang kini mencecah 57 tahun bukan lah penghalang baginya. Beliau tidak meletakkan dinding dihadapan beliau untuk beliau terus memulakan perniagaan ONEXOX.
.
Tanpa menunggu lama, beliau terus membuka meja di pasar pandamaran di waktu pagi dan juga pasar pudu disebelah petang sambil ditemani isteri tercinta. Malah dalam sehari juga pernah masuk sehingga 3 tapak berbeza. Dalam setiap pasar pula beliau membuka sehingga 2 meja yang berasingan berlainan penjuru. Satu di puntu depan beliau jaga. Dan satu lagi meja di pintu belakang isterinya yang jaga.
.
.
Kita sedia maklum nama Usman Munap bukan asing bagi kita kerana nama ini sering menduduki carta pendaftaran harian. Pernah dalam satu hari beliau mendaftar sehingga 32 simkad. 😲
.
.
Kini, genap 2 tahun telah berlalu.
Activation beliau sendiri telah mencecah angka 1400!
Satu pencapaian yang amat luar biasa. 🔥
.
Dengan hasil kerja keras ini beliau menikmati pendapatan yang cukup pasif walaupun sedang bercuti ataupun sedang kembali ke kampung halaman di seberang.
.
Pendapatan sebeginilah yang beliau inginkan.
Kalau dahulunya, perlu menjual minyak lintah di pasar, barulah ada pendapatan. Jika tidak menjual, tiadalah pendapatan.
.
Berbeda dengan ONEXOX, walaupun beliau sedang bercuti kesana kesini, tetap meraih pendapatan pasif berterusan. Kerana beliau percaya dengan kehebatan produk ini yang sangat menjimatkan serta produk keperluan harian. Dimana sahaja pengguna beli topup, beliau tetap dapat bonus 10% berterusan dari setiap pelanggan yang telah beliau daftarkan.
.
.
Beliau yang lebih mesra dengan panggilan Pak Usman tidak lokek ilmu dan sentiasa mengajak rakan-rakan bersama beliau merembo di pasar dan berikan kata-kata yang cukup semangat.
.
.
Semoga Pak Usman akan terus berjaya dengan kejayaan yang lebih besar. Anda memang cukup kental..
.
.
Hanya dealer yang kental bisa tumbuh bertunas,
walaupun dimakan binatang ganas.
.
Dan hanya dealer yang kental bisa tumbuh bertunas,
walaupun dijemur 10 tahun panas.
.
.
Rasa sakit?
Ayuh bangkit..!
Pasti bisa..!  💪💪
.
.
#bangkitbersama
#onexox
013 973 3779

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...