Jumaat, 31 Mac 2017

XOX Membership Club

Ini LAGI WOW!

BERITA BAIK kepada SEMUA pengguna xox dan onexox.
Korang tau kan... kalau topup RM30, nanti dapat 500Mb kan?
Nak dapat lebih tak?

MEMPERKENALKAN...
XOX Membership Club!
Dengan menyertai kelab ini, korang boleh akses macam-macam produk digital di www.xox.com.my dan... EXTRA 500Mb data setiap bulan!



Nak guna onexox? Jom dapatkan dari saya! Pilih nombor anda atau kekalkan nombor sedia ada.
Hubungi 013 973 3779
#simkad #onexox #simkadjimat #simkadmurah #simkadajaib #simkadbuatduit #simkadtoneexcel #simkadmuntahduit #bazaarpaknil #bazaarmalaysia #myigshop #usahaonesp #bisnesonline #kedah #kedahan #kedahfa #kedahdarulaman



Terma & Syarat

untuk kegunaan XOX perkhidmatan operator MOBILE dan produk

XOX Keahlian Club merupakan keahlian eksklusif untuk pelanggan prabayar XOX baru & yang sedia ada.

Keistimewaan pertama Keahlian XOX adalah PERCUMA 6GB Data untuk 12 bulan pertama sebagai tambahan kepada Bonus 30GB semasa Percuma Data. Ini bermakna ahli XOX boleh menikmati sejumlah 36GB Percuma Data.

KELAYAKAN

Mana-mana pelanggan XOX baru atau sedia ada yang menambah nilai minimum RM30 & ke atas dalam bulan kalendar yang sama. Top up boleh menjadi kumulatif.

tempoh kempen 25 Mac-31 Mei 2017.

Satu MSISDN untuk satu penebusan tambahan 6GB Data.

Penebusan hendaklah dibuat dalam tempoh bulan kalendar yang sama sebanyak RM30 ke atas top up.

Penebusan tambahan 6GB Data adalah melalui XOX Online Store: http://onlinestore.xox.com.my/ dan dengan menaip kod keahlian XOX

Kod keahlian XOX akan dikeluarkan melalui OneXOX peniaga kedai & pusat di seluruh negara dan Angkasa XOX di Sunway & ICT Komtar dan cawangan XOX di Jalan Terengganu, Pulau Pinang.

TEMPOH KEMPEN

25 Mac 2017 sehingga 31 Mei 2017.

PENERIMAAN TAMBAHAN DATA PERCUMA 6GB
6GB Data percuma akan dikreditkan kepada pelanggan Musim kaunter Pas dalam tempoh 12 (dua belas) bulan dalam bulan pertama penebusan. Pelanggan dibenarkan untuk menggunakan data percuma di 4G + kelajuan dalam dasar penggunaan saksama. Pelanggan juga boleh memilih untuk berkongsi atau menyimpan kira-kira data yang terkumpul di kaunter Musim Pas.

KEAHLIAN CLUB XOX
Selain tambahan Data percuma 6GB, pelanggan XOX baru akan menikmati faedah baru kerjasama antara XOX dan Universal Music Malaysia. Manfaat ini adalah diskaun ke atas pembelian CD, disambut selebriti, pameran eksklusif berlalu, dan lain-lain Banyak lagi faedah yang dalam perancangan untuk ahli XOX.

PENAFIAN

XOX MOBILE berhak untuk menukar, meminda, mengubah suai, menggantung, terus, menamatkan atau menambah semua atau mana-mana syarat-syarat untuk Kempen ini pada bila-bila masa tanpa notis terlebih dahulu.

* Untuk maklumat lanjut, sila rujuk kepada http://xox.com.my/support/terms-and-conditions/30gb-bonus-campaign-terms-conditions/

DAFTAR KEAHLIAN XMC DI SINI!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BAGAIMANA NAK JADI IBO BE INTERNATIONAL DI MALAYSIA?

Untuk menjadi BE International Independent Business Owner (IBO) di Malaysia, ikuti langkah berikut: 1. Kelayakan : - Anda mesti berumu...